Leta i den här bloggen

lördag 13 augusti 2011

Från frånvarande till

närvarande
... fast liksom inte precis här!

Närå, jag är så gentil att jag låter någon annan bjuda mig på middag vid dukat bord och i gengäld får personen njuta av mitt fantastiska sällskap!
(ja, helt rätt ... jag tränar på det här med självkänsla och gott självförtroende)

Syns i morron då?

Trevlig lördag till er alla!


Ojoj - det var inte helt enkelt att sätta in den här bilden ... men tränar man inte blir det inga resultat :-D

18 kommentarer:

  1. Då får du ta och ha en trevlig middag :)

    Bildens budskap är det enda sanna budskapet! :P

    SvaraRadera
  2. sv: HAHA... ja du har garanterat en poäng där!! Kanske ska man nöja sig med bara ett S då. Dumt o krångla till det ;)

    SvaraRadera
  3. Ja! Ha det nice!
    Varför inte komma till lilla Mig i lilla Lund i morgon och äta Milla Motvalls recept på pizza???? Nej, nej inte äta receptet... :-D

    Vad sägs om detta??
    Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Det lät lite hemligt! Dejt på G kanske? Nåja, oavsett så får du ha det jätteskoj!

    SvaraRadera
  5. Smart att bjuda bort sig på mat, låta värden stå i köket medan du lånar datorn :))

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får en toppenkväll :)
    Jag ligger oxå i träning med mig själv...

    Hoppas helgen din är go <3
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Trevligt värre och bra att du jobbar på självkänslan.

    SvaraRadera
  8. Självkänslan är viktig, bra att du bygger upp den!

    Har en variant på texten i bilden. När jag jobbade i Försvaret skulle en kollega ner på utlandstjänst. Väl på plats fick han en assistent som berättade hur allt skulle skötas och ständigt talade om att han var den som var bäst på det och på det... Kollegan frågade efter ett tag, "Men ödmjuk verkar du inte vara?" och fick till svar. "Om jag varit ödmjuk hade jag varit perfekt..." Det roligaste med historien är att det visade sig att assistenten faktiskt var otroligt duktig på allt.....

    Sv: Jo, psykopatchefer finns det gott om. Och på ett sätt förstår jag det. Jag har varit chef själv och om man är en empatisk människa blir det ett helt knäckande jobb, dygnets timmar räcker inte till, man vill att det ska vara bra för alla, och sen ska man dessutom hinna med ett privatliv. Så det är nog bara psykopatcheferna, som inte bryr sig, som orkar vara kvar.....

    SvaraRadera
  9. Asså vet denna där personen som bjussar på middag vilken tur h*n har va? Skulle inte tro det...
    Hoppas du får lika trevligt som ditt sällskap får ;)
    Kram du sköna böna!

    SvaraRadera
  10. hoppas du haft en härlig fredag:)kramen

    SvaraRadera
  11. Härligt att få någon annan att laga maten till en. Hoppas du hade det riktigt trevligt.. :)

    SvaraRadera
  12. Hoppas du fick dig en trevlig kväll.

    Önskar dig en fin söndag!

    SvaraRadera
  13. Jättebra att träna på självkänslan och självförtroendet =) Behövs alltid!

    SvaraRadera
  14. Väldigt bra! Träning ger färdighet...hehehe...kram på dig!

    SvaraRadera
  15. God Morgon söta du!nä det är inte lätt att vara ödmjuk, men jag tränar hårt på det!! Morgonkram!

    SvaraRadera
  16. Jag slapp också laga middag igår.
    Underbart.
    Vi åt på en Kina restaurang.
    Mums!
    Hoppas att du åt lika god mat som jag gjorde.
    Kram och god morgon.
    Hmm....sover du än? ;)

    SvaraRadera
  17. GOMORRON!
    Ooops! Förlåt om jag väckte dig...
    :-)

    SvaraRadera