Leta i den här bloggen

fredag 26 augusti 2011

En inbokad 1-timmeslunch som slutade med sex

... timmars samvaro
(jag visste väl att ni skulle börja frossa i smaskigheter ... Fantasin är det inget fel på, ser jag) :-D

Hojade ner till stan - men ställde den vita springaren på stöldsäker plats och tur var väl det ...


... för var skulle jag ha ställt cykeln, jag är liksom inte jude

Mötte upp en snyggsnygg och supertrevlig människa och vi åt det godaste jag ätit - någonsin - på en Malmöfestival

Det ser inte mycket ut för världen ... men mina smaklökar gick igång värre än vanligt!



Louisiana"Gustaf" (torget alltså) bjöd på kycklingbröst med en fantastiskt god lime- och vitlökssås

Sedan verkar vi ha samma typ av humor också - ett besök på Buttericks får liksom igång en


eller



Hos mig finns numera den här skylten



Ja, jag vet - även en bra kamera kan blir ursäktad med de sämst tänkbara lågbudgetlampor i ett trapphus ... som för övrigt även har mer att önska

Dags för studiebesök



Nä, det är inte mina händer ...

Jag är ju långnagelhatare kortnagelälskare, men nog verkar det ganska avkopplande att sitta där och bli ompysslad ....

Äsch, fy fasen vad jag ljuger hej vilt .. jag vill ha manikyr (men gu´ bevars för klor), men förutom att bli ompysslad hägrade faktiskt denna lyx



för alla som är kunder här bjuds på champagne!

Och nu återstår väl att se om en gammal märr orkar med fler timmar än bara sex med trevlig människa ;-D

Gokväll då hörrni!





14 kommentarer:

  1. Hahaha så morsomme skilt! :-) Det champagneglasset så bare utrolig fristende ut... Må nesten kaste meg i rødvinsboxen jeg nå - din skyld! ;-)

    SvaraRadera
  2. INGUNNF: Hahahaha - självklart tar jag på mig ansvaret för om du dyker ner i vinboxen ;-D

    SvaraRadera
  3. Skulle också kunna tänka mig sex och snygga naglar... ;D

    Var det inte det du skrev om?

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig fredag du haft, hoppas den fortsätter i samma spår!!

    SvaraRadera
  5. Min lyx är pedikyr.
    Underbart!

    SvaraRadera
  6. Men åhhh! Du får ju inte skriva så´na där rubriker! ;o)

    Louisianas mat har jag ätit på Malmöfestivalen de senaste 4 åren, tror jag! I år kände jag mej heeelt wild´n crazy som provade något annat! Nämligen kycklingwok med champagne/vit chokladsås. Faktiskt "skitgott"!

    SvaraRadera
  7. Hahaha, och här sitter jag och tror helt allvarligt att du verkligen har haft SEX idag;);)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Godmorgon!Läser att du tråffat en trevlig person och haft sex .... timmars rolig samvarao.Då är du ordentligt trött idag.. Morgonkram!

    SvaraRadera
  9. hahaha du får då alltid till dina texter och bilder helt underbart.
    Maten så också underbart god ut.
    God morgon!

    SvaraRadera
  10. Hahaha vilka roliga skyltar ;)....och jag måste skaffa mig kamera ;)
    Supergomorron i åskan :)

    SvaraRadera
  11. RUTH: Den lyxen tänker jag också börja unna mig ... Det är banne mig på tiden :-D

    SvaraRadera
  12. Hahaha nä hur katten går det till ;-)
    Skönt med en rejäl urladdning när det är så kvavt så man håller på att svimma.

    SvaraRadera
  13. Haha! Kul skyltar.

    Fick spriten dig på fall då? ;)

    God morgon!

    SvaraRadera
  14. Chicken cajun är MUMS; vi åt också det när vi var på festivalen ionsdags. Var där med cp en sväng, dock blev det tjafs och jag sa ifrån,trevligast var det när jag och en till stannade kvar och i lugn och ro strosade runt.

    KRAMS

    SvaraRadera