Leta i den här bloggen

torsdag 2 juni 2011

Sonen blev hämtad på rätt flygplats

Han hade tusen saker att berätta och bubblade på om utbildning och prov.

Så kom vi in på programmet Big Brother
(jag har sett några avsnitt och tycker att det har varit riktigt trevligt. Städat, rent och med charmiga personer som nu är kvar!


Jag: Vet du varför jag vill att Martin Granetoft från Hörby ska vinna?
Ted: Nä!
Jag: Martin är så himla lik dig i sättet och jag tycker nästan att ni är lite lika till utseendet också!
Ted: Ja, han är precis likadan i verkligheten. Snäll, rolig och social!
Jag: Hur kan du veta det?
Ted: Jag gjorde lumpen med Martin, vi delade rum och han var en av mina bästa lumparpolare!
Jag: Varför har du inte berättat det?
Ted: Ted har jag mossan!!!
Jag: *ser ut som en fågelholk*
Ted: Emma (flickvännen) känner Sara också (för er som inte har sett det, en av deltagarna från Lomma)
Jag: Va?, men det har du inte sagt
Ted: Jodå, det har jag berättat!
*tystnad*
*tystnad*
*tystnad*
Jag: Nu pratar vi om nått annat än mitt minne!
Ted: Vi pratade faktiskt om Big Brother ... remember?









19 kommentarer:

  1. Minnet är bra men kort,hihi...men vilken snygging till son. Han måste brås på mor sin.
    Ha en skön söndag,
    Kramiz!

    SvaraRadera
  2. Kan det vara Altzheimers light? Jag har inte sett på BB, annat än när jag födde mina barn.

    Svar: Nej, Noack är inte dålig i magen utan har en släng av borrelia, som han fick förra sommaren. Han har vägrat att äta sin ordinarie mat och det var därför att han fick ris o välling. Han lär få det återkommande i resten av sitt liv enligt veterinären.

    Varför stod hissarna stilla i hela Malmö? Elfel?

    Kram//Gilla

    SvaraRadera
  3. Di kan vara för spydiga di små liven.

    SvaraRadera
  4. Hahahaha, jag bara måste få skratta, för det där påminner lite om mig själv *asg*
    Sv; Du har helt rätt! Det blev ett något förhöjt blodtryck å ansiktet antog en djup blodröd färg :)

    SvaraRadera
  5. Visst var de lika! Jag har följt det mycket (perfekt att ha på natten på jobb och sen har det blivit hemma med). Egentligen bryr jag mig inte om vem som vinner nu när det bara är "bra" personer kvar men en extra tumme för Peter har jag!

    SvaraRadera
  6. Tur att man hänger mé =D
    Gillar årets BB...jag har knappt sett några av de tidigare upplagorna men en sak är säker. Sonen din och Martin har vissa likheter =D

    SvaraRadera
  7. VA!
    Nä..NU blir jag avundsjuk!
    Jag har inte missat ett avsnitt av BB.
    Nä...jag skäms inte.
    Hur trevliga och roliga ungdomar som helst.
    Men jag hoppas ändå att Simon ska vinna.
    Du vet...vi norrlänningar ställer upp för varandra ;)
    Men OM inte Simon vinner..DÅ vill jag att Martin ska vinna.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Närminnet är inte vad det har varit... Men jag är glad ändå :-D

    SvaraRadera
  9. Big brother har inte jag följt så mycket i år. Ledsnade lite första veckorna när det bara skulle liggas helatiden. Kom liksom inte in i det igen sen. Men du menar alltså att dom "stökiga" blivit utröstade och dom vettiga är kvar??
    Kul för din son att känna en av deltagarna. Kul att hans personlighet stämmer med verkliga livet med.

    Vet du.. Jag har köpt mig en ny kamera nu. Men jag har inte testat den än för den vill ju aldrig ladda klart ju!!! ;)

    SvaraRadera
  10. Det där med Big Brother tänker jag inte ens kommentera. Förutom att det är (för mej) ofattbart att man vill titta på det.
    Såja.
    Martin är ju från Hörby byhåla - nästan lika känd som Miss Juni. ;o)
    Hans moster är min barndomskamrat & fd bästa väninna. Vilken merit, va?!

    SvaraRadera
  11. Det där med Big Brother tänker jag inte ens kommentera. Förutom att det är (för mej) ofattbart att man vill titta på det.
    Såja.
    Martin är ju från Hörby byhåla - nästan lika känd som Miss Juni. ;o)
    Hans moster är min barndomskamrat & fd bästa väninna. Vilken merit, va?!

    SvaraRadera
  12. hahahaha underbart när minnet TVÄRsviker ;)

    SvaraRadera
  13. Detta händer mej med rätt ofta...Kan det bero på att dom tjatar för mycket ;)

    Kram

    SvaraRadera
  14. Hehe jag känner igen mig! :P

    SvaraRadera
  15. HAHhahaha men du, härligt att du har connection med en som vinner BB ;)

    SvaraRadera
  16. God morgon!
    Ligger du och fortfarande och drömmer om Martin? ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Usch vad det är trist när det finns de som påstår sig ha bättre minne... ;D

    SvaraRadera
  18. haha han har säkert inte sagt ngt.
    det tror inte jag :) helt omöjligt att du skulle glömma en sån sak
    kram

    SvaraRadera