Leta i den här bloggen

söndag 29 maj 2011

Knock out på 30 minuter

I går vid fem började jag känna mig konstig konstigare!

Orkeslös
En rejäl frossa och hög feber
Lederna värkte så jag hade svårt att gå och stå

Bara en halvtimme senare låg jag knockad i soffan - orkade inte ta mig upp "what so ever"!

Sedan natten ...
Samma konstiga dröm - om en tidningssida jag inte kan tyda och inte bläddra bort!

13 timmars sömn blev det ... och fler lär det bli!

Behöver verkligen lite sympatier!

Gomorron


30 kommentarer:

  1. Oj oj oj. Så tråkigt att få sjuka. krya på dig kramen

    SvaraRadera
  2. Detta låter inte bra!
    Krya på dej
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis på Morsdag.Krya på dig.Ha en skön dag.kram

    SvaraRadera
  4. Det är hemskt när det bara flyger på en så där. Ja, vid närmare eftertanke är det hemskt vilket som...
    Krya på dej!

    SvaraRadera
  5. Stackars, stackars, STACKARS dig!
    Kram (fast en cyberkram, vill inte bli smittad ;-) )

    SvaraRadera
  6. Här kommer massor av sympati flygande Riktigt känner hur du mår. Kanske någon kan läsa sidan åt dig annars får du vänta några dagar tills du fått dig ett par glasögon att använda i mörker.
    Vill inte kramas för det kanske smittar
    Ha det så gott det går

    SvaraRadera
  7. Sympatier fråpn en sjukling till en annan!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Det går undan när det väl bär av..
    Stackars sjuklingen. Krya på sig!

    Sv. Jag såg bilderna du tagit med kameran. Jättebra blev dom. Nu är jag ännu mer sugen att köpa ny bättre kamera.
    Vinet intogs efter att glassen var uppäten. Kombinationen tillsammans var inte den bästa ;)

    SvaraRadera
  9. Stackare där. Flera virtuella kramar och önskan att du snart blir frisk igen. Från mig och Astrid.

    SvaraRadera
  10. Stackar, stackars dig! Krya på dig! Och du GRATTIS på alla morsors dag! =) *kramar om lite extra*

    SvaraRadera
  11. Så tråkig Mors Dag du fick. Krya på dig!

    SvaraRadera
  12. Skickar empatiska kramar och hoppas du blir omstoppad och upp passad på hela dagen.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Krya på dig!
    Kramar i massor till dig♥

    SvaraRadera
  14. Ger dig Krya på dig kraaaaaaaaaaaaaaamar så du dinglar med benen....














    Så..Nu har jag släppt ner dig för att ge en Kraaaam till :)

    SvaraRadera
  15. Här får du en stor portion sympati ;) hoppas du kryar på dig snart och det är bara att vila.

    Sköt om dig
    kram

    SvaraRadera
  16. Men usch då. Här kommer ett helt lass med sympatier, blandat med en axel att luta dig mot, en mugg med citronvatten, en hög med värdelösa tidningar att bläddra i, en kudduppbuffning och diverse ynkljud.

    Skum dröm - har du gjort något som skapar rubriker?

    Krya på dig.

    SvaraRadera
  17. Krya på dig!
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  18. Åh...stackars, stackars dig.
    Morsdag och allt....Krya på dig!!

    Kramar

    SvaraRadera
  19. Men kära nån, sänt elände. Jag tror att vädret hit och dit, ställer till det för våra små artroser. Det värker mer när ovädren närmar sig...Och jag begriper inte - milde - vad skönt, sömn 13 timmar!!!
    JAG VRIDER OCH VÄNDER MIG, VAKNAR HAR ONT, SOMNAR OM OCH KÄNNER MIG ALDRIG UTSÖVD.

    Krya på dig bruttan. Och kram!

    SvaraRadera
  20. Krya krya på dig!
    Nu får du misann sova, så det förslår...och läsa tidningen :)
    Kraaaam

    SvaraRadera
  21. Har genomgått samma under helgen och känner mig fit-for-fight nu.
    Krya på dig kramar

    SvaraRadera
  22. Krya på Dig. Se helst till att tillfriskna snabbt...

    SvaraRadera
  23. Stackars söta rara vad det är synd om dig!!
    Massor med krya på dig kramar!!

    SvaraRadera
  24. Stackars dig!

    Alkohol, det kan man dricka när man börjar friskna till.. inte för att man egentligen blir friskare av det utan för att det är så otroligt mycket roligare att vara sjuk.

    bara som ett tips sådär! ;)

    SvaraRadera
  25. Usch inte bli sjuk nu!
    Verkar som om det smittar att drömma mardrömmar, ene sonen vaknade halv 5 och var alldeles förstörd av drömmen som han för övrigt vägrade berätta.

    En tidning som inte går att bläddra? Det låter som om något bearbetas i sömnen. Har det hänt något eller kan det vara denna "knock out" som återspeglar sig i drömmen att du inte kan undvika den?

    Jag har puffat till dina kuddar så att du ska må skönt, slut dina ögon medan jag startar lite lugn instrumental avslappnings musik..såå

    Smyger försiktigt ut igen - krya på dig vännen ♥

    SvaraRadera
  26. Usch inte bli sjuk nu!
    Verkar som om det smittar att drömma mardrömmar, ene sonen vaknade halv 5 och var alldeles förstörd av drömmen som han för övrigt vägrade berätta.

    En tidning som inte går att bläddra? Det låter som om något bearbetas i sömnen. Har det hänt något eller kan det vara denna "knock out" som återspeglar sig i drömmen att du inte kan undvika den?

    Jag har puffat till dina kuddar så att du ska må skönt, slut dina ögon medan jag startar lite lugn instrumental avslappnings musik..såå

    Smyger försiktigt ut igen - krya på dig vännen ♥

    SvaraRadera
  27. Det där kräver en egenhändig ramsa: Det är hemst synn om Statt, hemst hemst synn!! Efter den ramsan brukar man bli frisk fortare än kvickt!

    SvaraRadera
  28. Ajdå!
    Stackars, stackars dej!!
    Kram!

    SvaraRadera