Leta i den här bloggen

tisdag 29 mars 2011

Allt går - om man vill


Morrn, morrn


24 kommentarer:

  1. Så kan man kaanske se det ja ;-)

    God morgon!

    SvaraRadera
  2. Finurligt! ;D
    God morgon på dej!

    SvaraRadera
  3. Så är det nog:-)
    God morgon!

    SvaraRadera
  4. Jag fattar inte riktigt HAHA!
    "allt går om man bara vill" fattar jag naturligvis men inte hur de skulle vara menat EGENTLIGEN.

    Sv: finaste sötaste du, TACK! :)
    Det är nog inte alls som du befarade och jag ber om ursäkt att jag inte tänkte till där.
    Det är "bara" min lilla farmor som somnat in.
    OM det var bebisen du var orolig över så kan jag glädja dig med att han sparkar så det står det härliga till :)

    SvaraRadera
  5. JOMPEN:
    Åh, vad skönt ... fick faktiskt lite ont i magen.
    Ledsamt att farmor somnat in
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Jag gillar ordlekar och den där var BRA!

    Klart du duger precis som du är och grattis till att ha sett en tussilago. Vi är inte riktigt där ännu, men snart så...

    SvaraRadera
  7. Sv: 1. Det är tufft för min syster. Hon har fått 2 återfall, så hon är inne på 3:e omgången av behandlingar.
    2. Härligt att fler vägrar vinter ;)

    SvaraRadera
  8. Morrn!
    Lat och lat, det var ju välarbetat och roligt!

    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  9. Haha! Då ser vi fram emot dagens AMBITIÖSA inlägg då. För det DUGER du ju till, det vet vi!

    SvaraRadera
  10. J det var nog höjden av lathet. Nu får du ta och rycka upp dig!

    SvaraRadera
  11. Fiffigt, Men han blev ju samtidigt kritiserad.

    Lättförtjänta pengar o s v och sen skilde han sig från sin gamla snygga fru. Träffade en ny o s v kanske en miljöbrutta?

    Kram

    SvaraRadera
  12. ha ha den var bra. Tack för ett härligt morgon skratt. Ha nu en härlig dag!

    SvaraRadera
  13. Hmmm... Anders har ju också fått det däringa fredspriset, så allt går nog :-)
    Gomorron!

    SvaraRadera
  14. Eftersom jag precis stigit upp
    (jaja, jag vet vad klockan är...
    - men det är ju sommartid också)
    fick jag börja dagen med ett härligt skratt!!
    Tack för det ;-)

    Önskar dig en rolig och trevlig tisdag!!

    SvaraRadera
  15. Klart att allt går bara man vill.Inget är omöjligt,det omöjliga tar bara längre tid! Kram!

    SvaraRadera
  16. Det inlägget räcker länge det :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  17. Allt går...jo,jo, det sägs så, men f-n vet om det stämmer jämt,
    Kramen!

    SvaraRadera
  18. hahahaha finns ingen som du! Så du får lov att komma in till migm fler ggr!

    SvaraRadera
  19. sv: naturligtvis är det trist att hon gått bort men hon var klar här. Det hade varit MYCKET jobbigare om det var bebisen. Helt klart.

    haha ja jag tror jag ska börja anteckna mina drömmar. skulle kunna vara roligt att läsa sedan ;D

    SvaraRadera
  20. Ha haaa, som du lustar till det så där på morgonkvisten :)
    Jag är humorbefriad vid den tiden.
    Kraaaam

    SvaraRadera