Leta i den här bloggen

tisdag 25 januari 2011

Tofflan utmanar mig

Tofflan tycker att jag också borde våndas med en "listjävel" ...

Okej då ra´

  1. Hur länge har du bloggat?

    Sedan i januari 2009.

  2. Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?

    Jag försöker gå på återbesök till alla som kommenterar - idag tog det 2 1/2 timme. 

  3. Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
    De är varken eller. De allra flesta har en skön mix av galenskap och djup.

  4. Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?

    Mina barn sa en gång: Dom skulle bara veta hur knäpp du egentligen är ... hur man nu ska tolka det!

  5. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?

    Ja, det tror jag - fast jag bjussar gärna på fadäser - så att liksom ingen annan ska behöva göra samma klavertramp

  6. I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?

    Oärligt svar: Nej, jag bloggar för att jag tycker det är sååå kul! Ärligt: 90% - vem vill inte ha bekräftelse?

  7. Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?

    Jajamensan, en hel drös!

  8. Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?

    Jag kan bara tala för mig själv - och jag var "skadad" redan innan jag började blogga ... fast det förstås, nu har jag fått en och annan BS också, alltså bloggskada!

  9. Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
    Det tar otroligt mycket tid och det är ett jäkla fotograferande. Fast när jag blir trött på det sänker jag mina "måsten" och pausar lite.

  10. Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
    Jag tror inte att bloggandet som sådant är lika i ropet då utan har ersatts av nya forum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar