Leta i den här bloggen

söndag 30 januari 2011

Ta oss till havet

... och det var precis vad vi gjorde!

Nästan 3 plusgrader, vindstilla och sol ...

För 22 år sedan bröt vi upp från Ystad och havet för att sätta oss i "hästmetropolen Flyinge" utanför Lund ... Nu är man äntligen tillbaka vid havet ... YES!

Man kan komma långt ut från stranden även om man inte kan "gå på vatten"

Nä, man har inte sandat på bryggan ... den bruna, geggiga smörjan kommer från en och annan svan, mås och and ...

eller ... från ganska många tror jag, när jag fått tänka efter

... och ett trivsamt fynd gjorde jag också

Två guldtior för båda ... det ÄR ett fynd!

... och nu antar jag att ni är lika imponerade som vanligt över mina fantasifulla och informativa inlägg - ni har minsann tur som har mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar