Leta i den här bloggen

tisdag 21 december 2010

Jag fegade

Jisses vilken dag!

Träffade ett stycke dotter - traskade staden runt ... ett par, tre varv ...

Julklappar

Snabblunch på Triangeln

En snabb avvikelse för infomöte på skolan som dottern kommit in på

Ännu mer ut-och-in i affärer

Jag kindpussar en dotter och lämnar henne vid "knutpunkten 2" för bussar - hon jobbar ikväll

Traskar hem med bortdomnade lår - så går det när man inte tar långkallingar under jeansen - skyller på mig själv ... det tillhör liksom inte vanligheterna - skyller gärna på någon annan om det är möjligt!

Japp, jag fegade med det "lakritsala", skulle ha "lyssnat" på Hillevi ... hon är ju experten på lakritsknäck ...

Trött, glad, nöjd och i morgon ska jag dejta dottern igen, för nu äré mat som gäller .... i stora lass!

Jajustdetja ... julgranen ska huggas och släpas genom staden också!

I morgon har jag nog ingen vidare tid för er goa nissar ...

OJ vad ledsna ni blev nu *ja, säkert*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar