Leta i den här bloggen

måndag 27 december 2010

Jag är inte tappad bakom en vagn

Nu är V6:an hämtad på verkstaden ...

8043 kronor - trodde jag att det skulle gå på, men jag kunde leende plocka bort den där nollan i mitten ... PHU!

Vrålåket ska ju säljas då jag inte behöver den i jobbet längre då jag förmodligen kommer att jobba "himmavid" hädanefter.

Roade mig med att svara på alla "köpeannonser" från bilfirmor på Blocket ... ni vet, köper allt, bra betalt, betalt efter bilens värde enligt alla konstens regler.

Hade ett mail när jag kom hem:

"Hej! Jag köper din bil för 35.000 - snabb affär och pengarna i handen idag"

Jag svarade:

Jag må vara kvinna - men det innebär inte för den sakens skull att jag är tappad bakom en vagn och inte är jag född i farstun heller! Tyvärr, skambud får du lägga hos en mindre insatt ... man! Mvh 

Jag vet liksom vad bilens värde är ... så kom inte och skit mig på näsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar