Leta i den här bloggen

lördag 18 december 2010

Inälvorna utanpå kroppen

Det är tredje gången jag råkar ut för det ....

En gång har jag överklagat, skickat med bilder men fått avslag ...

Jag vet inte ... men om mitt parkeringskvitto är felvänt så har jag inälvorna UTANPÅ kroppen ... och då behöver jag omedelbar sjukhusvård!!!

Om parkeringsvakten bemödat sig om att ta bort snö och is från rutan hade läget varit ett annat!

Malmö parkering är det mest nitiska bolag världen skådat och att få rättelse hos polismyndigheten är lika stora chanser som att föda ett barn som kan prata och gå i samma stund det krystas ut!

Man bötfäller bilar som fått motorhaveri och väntar på bärgaren, man står bakom ambulansen och väntar på att få bötfälla och sist jag stod på "entimmesparkeringen" stod det fem!!! lapplisor runt min bil och väntade på att få bötfälla ... men tji fick dom eftersom jag höll tiden!

Så länge Lisorna får provision på antalet lappade bilar så får vi laglydiga vackert finna oss i att vi lever i en parkeringsdiktatur!

Se hit Janne Josefsson, här finns mycket att gräva i!!!!

Gomorron förrästen (en morgon som började halv fem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar