Leta i den här bloggen

söndag 25 juli 2010

Tappade andan - och tråden

Sötaste dottern, ja faktiskt den enda dotter jag har lurade med mig på en storhandling på Willys idag.

Jag på den vita springaren och cykeln som packåsnor med fem kassar på styre, cykelkorg och pakethållare ...

... sedan kom motvinden när jag var på väg mot hemadressen ...tappade andan och kom liksom inte framåt.

Den annars 7-minutercykelturen tog 25 minuter ... och nu har jag liksom träningsvärk i låren ...

Nog måste det ha stormat i Skåneland idag ... i natt stormade i allafall Skånes alla polisbillar förbi mitt fönster med sirenerna på (halv tre på natten) ... det är en gåta jag får fundera på i natt - varför man har sirenerna på när det inte är någon trafik ute ...

... men man kanske är rädd för att man ska köra över tidningsbudet ... och där tappade jag visst tråden helt när det gällde vädret ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar