Leta i den här bloggen

måndag 14 juni 2010

Jag har fått hot om anmälan

Fick precis en kommentar ... angående mitt inlägg här

Maria skriver:

Maria

Fattar du att det kan gå illa om man far med osanning!!!!???? Förtal kallas det och dig ska jag anmäla!

Inlägg: Minns ni mitt vulgära sms?

Maria, vem är du att avgöra om jag far med osanning?

Det var JAG som fick kommentarer på min blogg med sexanspelingar, ... gång på gång ... och det var JAG som fick sms mitt i natten från denna bloggare. Denna person som bemödat sig om att ta reda på mitt telefonnummer och adress. Denna någon som dessutom låtit mig veta att han visste var jag bodde.

Om någon skulle anmält så är det jag, men jag valde att se mellan fringrarna ... Dessutom hade jag den goda smaken att inte sätta ut hans bloggnamn ...

Heder åt mig Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar