Leta i den här bloggen

torsdag 17 juni 2010

Hotad - igen

Fick ett mail ...

.........

Du länkade inte till det här inlägget jag kommenterade! Antingen är du korkad eller så försöker du slingra dig.

Jag ifrågasätter inte att du inte fått ett hot via sms. Jag ifrågasätter att du skriver att: "Nu känns det lite tryggare - när jag läser om honom här ..."

Det är det jag ska anmäla. För eftersom du far med osanning ska du straffas!

Det måste vara otäckt att få sådana sms. Det säger jag inget om, tro mig. Det skulle vem som helst tycka vara obehagligt men att gå till att anklaga någon oskyldig det är destå obehagligare.

Fattar du?

Skriv nu sanningsenligt i ditt kommande inägg, för jag antar att du måste få medhåll nu igen.

Sådana individer som du är inte vatten värd!

Jag har hittat det här uppgifterna om dig, stämmer det, så polisen inte behöver leta?
Här skrev han/hon mitt telefonnummer och adress!

...........

Uppdatering:

Jag har anmält detta mail och de sms och kommentarer jag fått. Jag har dessutom fått information om vem som äger mailadressen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar