Leta i den här bloggen

lördag 29 maj 2010

Kan livet vara bättre?

... ja förmodligen, men jag är liksom rätt nöjd just nu ...

Gnott och gnidit på stor trerummare så att ryggen värker och en mil på löpbandet känns som en piss i Missisippi ...

Nu skulle jag kunna auktionera bort den 150-åriga servisen för jag kan garantera att maten kan ätas direkt från välpolerade golv ...

Fönstren ... ja, jag har åter igen riskerat livet och hängt tio meter ovanför hårt trafikerad Amiralsgata och när det var gjort så upptäckta jag att det nog inte var så "grått" väder i allafall för när fönstren liksom blev rena så upptäckte jag solen ...

Kylskåpet fick sig en duvning också när jag ändå var igång och nu ekar det ganska tomt ... utmärkt bantningstips!!!

... men ...

Det är liksom inte därför livet duger extra gott just nu ... utan det är därför att Nattis nu bokat sin resa till mig i midsommar och att Egoinas mamma kanske också kommer och förgyller min/vår helg ...

Håkan och Eva blir min bonus till både Nattis och Egoinas mamma .... sedan får de liksom försöka stå ut med mig

Jamen se där, så enkelt det kan vara att trivas med livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar