Leta i den här bloggen

lördag 24 april 2010

Människor utan självinsikt

Det är inte ofta jag triggas igång ... det brukar i allafall ta tid ...

... men lyckas man med det konststycket finns det ingen hejd på hur förbannad jag kan känna mig!

Människor som är totalt utan självinsikt, självironi och förmågan till eftertanke ... som  mer än gärna och ofta förlöjligar, förringar och gör narr av andra och som i varje mening tar chansen att klippa till ... Fan vad det gör mig arg och trött!

Om man på ett kärvänligt sätt ironiserar (finns det ordet?) andra personer - OK - men då måste man också våga vara ironisk och självkritisk och våga göra narr av sin egen person ...

Det här gäller ingen av er på bloggen ... Ni är underbart självironiska!

Jag ser

Vad ser ni för färg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar