Leta i den här bloggen

torsdag 7 januari 2010

Världsrekord

i trötthet har jag nog slagit idag ...

Dagen började med en timmes snoozande och jag stapplande inte upp förrän strax efter sex, så den där träningen som skulle hinnas med innan jobbet fick jag liksom låtsas att jag hade glömt bort ... fast med tanke på hur trött jag var kändes tandborstningen som rena rama gympasset.

Piggnade till lite med goa vännen när vi kastade oss över salladsbuffén på Caroli City, men efter att ha stoppat hela huvudet fullt var det någon som drog ner ögonlocken igen.

Blev utragen på långpromenad efter jobbet med en go fika på stan men ingenting tycks hjälpa ...

Nu hoppar jag i bingen för i morgon ska Stattinskan befinna sig på gymmet innan sex ....

Lovar att titta in till er i morgon ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar