Leta i den här bloggen

måndag 25 januari 2010

7 saker om mig

Miss Juni har utmanat mig och vill veta sju saker om mig:

1. Jag är förbaskat händig för att ha tummarna mitt i näven och räds varken borrmaskiner, elektriska sågar eller renoveringar.

2. Jag är ärlig, ibland brutalt ärlig.

3. När jag nyser låter det tsii, tsii ... och när jag hickar skrämmer jag slag på både gamla och barn.

4. Om/när jag råkar släppa väder skyller jag obenhörligt på Gösta Kattfan... erkänner ALDRIG en fjärt.

5. Jag knypplar oftast ihop egna trafikregler och det är i bilen jag oftast fyller på boken "Hemsnickrade och användbara svordomar"

6. När jag gör något ska det gå fort ... jag är tidseffektiv.

7. Jag bryr mig om mina medmänniskor, ibland så mycket att jag glömmer bort mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar