Leta i den här bloggen

onsdag 30 september 2009

Men nog är det väl själva den ....

Först tjöt jag över olyckan i morse (de är inte livshotande för någon av de fem bilar som kolliderade ... eller de som fanns i bilarna menar jag naturligtvis)...

... sen såg jag nått jädrans förlossningsprogram och stortjöt då också ...

... och som grädde på moset tittade jag på "Mannen som pratar med hundar" och va fasen händer .... tjöt där också ...

Nä nu ....

UDDA ORDSPRÅK

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan.

Hellre en tankad norsk än en torskad tank

Om man behöver bra kläder är det dåligt väder

Den som väntar på nån väntar alltid för länge

Den som gräver en grop åt andra får mycket att stå i

Den som rapar mitt i stycket stör de andra ganska mycket

Den som finner han hittar

Bättre en strömmingsfienlig främling än en främlingfientlig strömming

... ja, och så vidare ...

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar