Leta i den här bloggen

onsdag 22 juli 2009

Nu har jag fått svaret och känner mig förbannad

Sitter och tittar på "Uppdrag granskning" och känner mig redigt arg, ledsen och förbannad!

När den numera välartade och trevliga vuxendottern var en liten palt drabbades hon av epilepsi...

Man satte in Ergenyl i stora doser plus ytterligare en medicin som jag inte kommer ihåg namnet på ....

Under hela låg- och mellanstadiet glömde hon bort att sätta på sig varma jackan när hon gick hem ifrån skolan  mitt i smällkalla vintern, hon förlorade närminnet och visste inte vad hon hade för avsikter med ett besök på toaletten t ex.... Ständigt fick en arg och trött moderkaka leta reda på både böcker, kläder och ibland självaste barnet .... Ständigt gällde det att vara steget bakom eller före...

Dagens program om  ""Gulli" som efter behandling med samma förhatliga medicin förlorade 10 år av sitt liv, diagnostiserad demens och enligt läkarna döende blev en stor jävla smärta i mammahjärtat!

När denna kvinna var så sjuk att hon inte längre kunde svälja denna medicin blev hon frisk .... !!!!!!

Nu är jag arg och ledsen... Jag VISSTE att det var något knepigt med den där medicinen och när vi blev inlagda med Moa på grund av "avgiftning", uppkopplad från topp till tå och ALLT skulle registreras via kameror, elektroder i hjärnan och stora databanker .... då borde jag ha slagit näven i bordet ...

.... dessutom visade det sig att den bästa dottern på jorden blivit behandlad med denna medicin långt efter att epilepsin var över ...

Noga var man med leverproverna men ingen hade kurage nog att gå till botten med om hon behövde dem mera .... denna förbannade medicin som inte ens neurologerna vet hur den verkar ... Det var vad vi fick veta!!!

M hade en ungdomsepilepsi som oftast växer bort innan 12 års ålder och hon mår bra idag men kan ha "känningar"

NEJ TACK!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar