Leta i den här bloggen

torsdag 18 juni 2009

Fåglarna av Alfred Hitchcock

Idag fick det bli en lunch ute vid Pildammarna

och Margareta-paviljongen

Efter maten hamnade jag liksom mitt i inspelningen av Alfred Hitchcocks "Fåglarna". Fåglarna liksom anföll och svischade över mitt huvud, och bänkade sig orädda vid mitt bord och började äta....  gratismiddag... totalt orädda!

och inte hade de vett att torka sig om näbben heller ...

Efter min goda bakade potatis med skagenröra fick jag så där akut ont i magen, ja jävlar vad det vred om ... kallsvetten bröt fram och jag var övertygad om att jag inte skulle hinna till en toalett. Somliga gör både stort och smått på "plats"

Jamen då har man fotobloggat för första gången i sitt liv och jag antar att det kan bli lite bättre kvalité på bilderna om jag ids lära mig kameran.

Syns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar