Leta i den här bloggen

fredag 15 maj 2009

Överlevt

.... dagens möte har jag gjort ... många poäng till mig men även tid för eftertanke å egen del ....

Hur som helst så överraskades jag av att god vän stod utanför och väntade efter mötet. Blev bjuden på god lunch på Margaretapaviljongen vid Pildammarna. Sol men kallt i vinden men vi bestämde att det blir Spanien och nu finns ingen återvändo för flygrädd Stattinska! Augusti/september ...

Sedan kom liksom det bästa... Vuxendottern ringer och säger att hon fixat min middag tills ikväll... bara att värma... plockat undan och diskat  har hon också gjort så om jag nu vidhåller städjour ikväll så är det bara att dansa tango med "kavaljeren" och jazza runt "litta" med "El Moppo" som återstår!

MVG-vännen ringde och ville ha all information och i vanlig ordning blev det ett låååångt samtal! Tack för ditt stöd goa vännen!

Så ...

nu åker dammsugaren fram!

Tack snälla ni för alla ryggdunkar idag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar