Leta i den här bloggen

torsdag 28 maj 2009

Kvällspasset

Nu har jag lagat middag och gjort som jag brukar ... lämnat över tråkjobbet efter middagen till vuxenbarnen. 

Måste säga att jag är en fena på att deligera och tänk vilka goda erfarenheter jag delat med mig av till barnen när jag kastar ut dem ut gökboet! Tror minsann att det skimrar lite extra runt mammaglorian!

Annars har jag liksom sysslat med det jag kan bäst ... att lata mig, tittat på fullständigt intetsägande TV-program och letat hus på Hemnet!

Gösta Kattfan har haft några spel ikväll och helt oprovocerat anfallit min knäskål och betett sig som om han är skendräktig, burit runt med diverse trasor och snören... men va fasen... han är ju en kastrerad hankatt!

Ja, vi får väl inse att vi är lite av familjen "Taikon"!

Sov gott eller god morgon, vilket som passar bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar