Leta i den här bloggen

söndag 17 maj 2009

Jag kan om jag vill

En någorlunda välhållen 49-åring har idag överträffat sig själv!

Har låtsas hela dagen att jag är extremt noga med att hålla formen och röra på mig och det gav liksom ett jättebra resultat idag.... Ja, inte för att jag tror att det blir nått slags "begär" men känner mig liksom himla nöjd ändå!

God vän och jag körde upp till nationalparken Skäralid och började motionsrundan med att stoppa huvudet fullt med den största Ciabatta med lax jag någonsin sett .... Kanske inte den bästa starten, det finns ju liksom risk för håll när man äter innan en motionsrunda.

Aningen däst satte vi den vänstra före den högra och vandrade i otrolig grönska. Fick ihop 1,2 mil ... men förstår ni?... Stattinskan har gått 1,2 mil!!! Jag som tar bilen till Konsum som ligger 300 meter från hemmet!

Ibland känns det som om jag är så duktig att jag knappt förstår det själv!

Har nu lyckats skriva ett helt inlägg dessutom utan att skärmen hånar mig med att bli svart ... Verkar som det blev en kanonsöndag detta!

Trött men nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar