Leta i den här bloggen

tisdag 28 april 2009

Svårt att andas

Idag  var jag ute vid Pildammarna.

Där satt jag och läxade upp mig själv för att jag är en sådan teknisk idiot! Jag klarar inte av att få mina bilder att hamna på minnet på min digitalkamera. Förstår mig på den lika bra som en IQ fiskpinne och den förbannade manualen måste jag ha käkat upp när matpengarna sinat en sämre månad. Hade en ordentlig uppläxning av mig själv, ja tyst då alltså för att inte skrämma bort övriga gäster.

Pildammarna var liksom så vackert att jag fick svårt med andningen och det var nära att jag fick göra mun-mot-munmetoden på mig själv, ja nästan hela hjärt- och lungräddningen faktiskt.

Pimplade kaffe mer än jag borde och fick stora kaffedarren när jag stapplade in på Coop för att snabbhandla nått enkelt till vuxendotter och mig.

Nu har jag neutraliserat darren med både mat bubbelvatten.

Härlig dag detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar