Leta i den här bloggen

söndag 19 april 2009

PMS

 ... har jag när jag önskar att expediten i affären ska tilltala mig så jag får hälla en liter mjölk över honom och hans näshår som hänger ut som julgranar ur näsan.

Brösten känns som två meloner med ledgångsreumatism och jag är fullständigt övertygad om att mina vuxenbarn har blivit förväxlade med någon annans på BB.

Ett säkert PMS-tecken är det när mina tårar sprutar till konsumentmagasinet Plus och världssproblemen inte står i proportion till mina egna.

Veckohandlingen blir dyr eftersom den består av 95% godis och allehanda onyttigheter och hade jag varit gift skulle jag ha skilt mig från den mannen om han inte uppmärksammat att jag toppat mitt långa hår.

Det enda klädesplagg som känns skönt och som jag kan komma i är dom gamla joggingbyxorna jag hade när jag väntade barn och hade gått upp 30 kilo, då är det PMS-varning

Ingen i hela universum förstår mig när jag gråter över att håret ser ut som ett mellanting mellan uttjänt golvmopp och piasakvast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar