Leta i den här bloggen

lördag 11 april 2009

Fullärd

Jaha ja... då har man avverkat en konstrunda från Åhus via Ystad tillbaka till storstaden.

Nu kan jag inte bara titulera mig veterinär utan också lite som konstexpert. Inte illa på en och samma vecka.

Åttatimmarsutflykten blev inte bara så bra som jag hade bestämt utan sällskapet blev bättre än betyg MVG, överraskande eftersom jag hade nöjt mig med ett VG!

Middag på fiskrestaurang i Skillinge, dyrt för chauffören men "gratisärgott" för passageraren. Kan rekommenderas till er skåningar, ja restaurangen alltså.... delar ogärna med mig av konstsällskapet!

Hemma igen har bakfull vuxenson saknat moderkakan ... han är hungrig och för trött för att åstadkomma egen proviant ... Va fan, har han ingen armépåsmat som han kan röra till?

Ställer i allafall upp med helstekt fläskfilé, mest för att samla poäng och putsa upp mammaglorian. Inte klokt vilken omhändertagande och perfekt mamma jag kan vara när jag själv vill!

Trött slänger jag mig i soffan, lägger upp 37:orna på bordet och kan konstatera att jag är ordentligt nöjd! Tack ABC för kanontrevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar