Leta i den här bloggen

torsdag 19 mars 2009

Riskerat livet

Det blev noll och intet av den tidigare omtalade powerwalken till Entrén i Malmö. Dottern fick extrajobb i dag så vi tog raceråket till Värnhemstorget och gick en snabb runda genom det enorma köpcentrat i tre plan. Fick följa strömmen för att hitta ut igen. Sedan tog vi bilen ut på autostradan... mot Lund.

Släppte av lilla fröken löken och försökte under resan hem i 110 knyck... eller kanske lite mer... nja, det var nog så att körkortet rykt om jag blivit stannad.... nåväl, hur som helst försökte jag hitta någon jäkla bra ursäkt till mig själv för att inte putsa fönster idag. Ingen av ursäkter godkändes av mig... svår förhandlare jag!

Nu har jag hängt ut genom fönstret i vardagsrummet, tio meter ovanför marken, inget stabilt att hålla sig i. Klockan ramlade av mig men den fick ligga kvar på trottoaren. Det var ändå bara ett skrotvärde på den och jag har ganska länge försökt få någon att köpa en ny till mig.

Nu kommer det att dröja innan jag riskerar livet igen, men det är ganska trevligt att kunna se solen även inifrån lägenheten!

Bilden lånad från tomina.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar