Leta i den här bloggen

tisdag 17 mars 2009

Lånar Epoxylim hos HÄXAN

Kvällströttheten från i går höll i sig fram till reveljen i morse.

Förmiddag, lunch, eftermiddag och kväll lika sega och med mungipor som ramlat ned mot axelpartiet utan förvarning, titt som tätt... eller snarare satt de fast där hela dagen ... varken tejp eller klädnypor har kunnat hålla dem uppe. Får kanske kila in till HÄXAN och låna lite epoxylim...

Bloggtorka så det skriker om det och då är det ju en välsignelse att man kan fylla ut bloggen men en massa "trams och skit" man snubblar över så ni inte tror att jag rent av har gått "av daga".

Lite röj i kaoset ikväll, men inget avslutat. Har bjudit mig själv på två semesterdagar den här veckan och då får de användas väl... Natur, promenader, solariet, gymmet och  skumbad.... Nä, om de ska användas väl får jag försöka avsluta alla projekt jag sätter igång...

Så nu har jag dragit ned alla andras humör också så jag får vl kompensera er på nått sätt... SOLEN LYSTE HELA DAGEN I MALMÖ, att det sedan blåste i det närmaste storm var ju både onödigt och korkat att berätta!

Fridens vänner! Sov gott och i morgon vänder det... Då blir allt rosenrött igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar