Leta i den här bloggen

tisdag 24 mars 2009

Idioti

Ibland känns det som rena rama idiotin att sitta och skriva ett inlägg... Vem läser ?, och de som läser.... VARFÖR?

Haft skitdag ¨på jobbet  oxå ... tänker bloggstrekja i morgon... Är ändå skyldig Metro så många sidvisningar eftersom jag i ett mail fick veta att INGA sidvisningar godkänts!!! Så kära alla ni som återkommer med kommentarer... NI FINNS INTE!!!... enligt Metro...

Denna månaden har jag haft närmare 10.000 men så länge de anklagar mig sitter jag fast i en kränkning som inte vill släppa.

Skiter väl i den ynka hundralappen... Jag är riktigt ARG över att vara beskylld för något jag inte gjort!!!!... o framförallt över Metros flummighet och ovilja att vara konkreta och tydliga när man skickar frågor!!!

Att beskylla någon kan kosta... tänk på det Metro! Idag finns en lag om okränkbarhet.... det fanns det inte, enligt mina uppgifter, när ni skev ert luddiga, flummiga och totalt egensinniga avtal....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar