Leta i den här bloggen

lördag 24 januari 2009

Avslöjanden, kungen gör det också!!!

I morse när jag gjorde mina morgonbestyr dök tanken upp på varför jag har så svårt för offentliga toaletter? Jag är inte "äckelmagad" på något sätt, snarare tvärt om.

Förstår ni hur jobbigt det blir när man kommit på så långt avstånd från hemtoaletten att det inte finns en chans att hinna hem? Semesterresorna är likadana, blir förstoppad och mår som en överfylld julkorv, Chorizo eller Scans falukorv, vilket ni vill, när jag landat i hemmets lugna vrå.

För fasiken, kungen gör det ju, Zlatan och Obama också och deras "odörer" avviker väl inte från oss vanliga dödligas odörer.

Om jag mot förmodan blir "nödd och tvungen" att besöka toaletten på den där restaurangen väntar jag med att gå ut tills dess jag hör att det inte står någon och väntar. Sedan tvättar jag handfatet med tvål så att denna tvåldoft, förhoppningsvis ska sprida sig i toalettutrymmet. Om det ändå mot förmodan skulle vara så att jag inte kan vänta på att köerna ska avta gör jag en klassiker.... Ler och säger något om att det måste varit någon där innan mig, och sedan oppas jag att personen inte lagt mitt ansikte på minnet och att vi aldrig någonsin kommer att stöta på varandra igen.... Nä, nu ska jag släppa min toalettfobi och bara vara människa med olika behov... Kungen gör det ju! Kan kungen kan jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar