Leta i den här bloggen

tisdag 7 juni 2011

Bekännelser och sanningar

BEKÄNNELSER OCH SANNINGAR
  • Jag har varit världsbäst på att vara världssämt med bloggeriet och kommentarer
  • Det beror naturligtvis på att jag har ett så upptaget och spännande liv
  • Att ovantsående mening var en ren och skär lögn
Dessutom är jag nu helt utan bortförklaringar och ursäkter för att inte ta upp träningen igen - lederna känns bra och det är inte ens för varmt idag!

















Nya ursäkter och bortförklaringar mottages tacksamt ... SNABBT SOM ATTAN för här har redan träningskläderna åkt på!

God morgon!

8 kommentarer:

  1. Ursäkten godtages.
    Vi har lika varmt än. Inget regn i sikte här. Kram

    SvaraRadera
  2. MAn får ont i lederna av att träna!!!! JAg får ont i knäna varenda gång jag är ute på prmenad...
    Duger den???

    SvaraRadera
  3. Gör ingenting...solen har lockat även mig från bloggen =O

    Hmm, här kommer en ursäkt till träningen - Milla (jag) har haft migrän inatt!! Bit i den du, skratt.
    Om inte den funkar så går det lika bra att låsa dörren och kasta bort nyckeln...funkar varje gång *asgarv*
    Ha en toppendag idag!

    SvaraRadera
  4. Jag har en stående ursäkt för att inte träna. Jag orkar inte med. duger det?

    Att man inte hinner eller orkar att skriva eller kommentera ibland kan väl vara normalt beteende.

    Svar: Det måste ju har varit bättre att få gratta sin avkomma än att fira med andra svenskar. Vi var ju och badade (sol) istället.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  5. 06:53 och träningskläderna är redan på? Antingen är den meningen också ren och skär lögn, eller så måste du söka hjälp...
    ;-)
    Gomorron du sköna!

    SvaraRadera
  6. du är kissenödig och måste ta av dig träningsskorna igen :D
    fungerar den ursäkten?
    Sv: det åskade redigt inatt här hos oss
    kramar vännen

    SvaraRadera
  7. haha...sommar innebär mycket ute...och där funkar inte datorn så bra, pga ljuset, men, träning ? avd är det ? känner igen ordet men inte mer.... :)

    SvaraRadera
  8. Första delen av det här inlägget känns som om Ranelid skulle ha skrivit. Så nu är jag övertygad om att han är din spökskrivare.

    :D

    SvaraRadera