Leta i den här bloggen

tisdag 22 mars 2011

Säj nå mår


i

44 kommentarer:

  1. Om jag säger att tempen visade 14,5 grader när jag körde tillbaks från lunchen...vad säger du då??? Va? Va?

    SvaraRadera
  2. Haha rolig kommentar från miss juni :P
    Vi har haft varmt men jag vet inte hur mycket. Litade inte på morsans mätare i bilen som vidade över 20.

    SvaraRadera
  3. Lika gött i norra Skåne.......
    Så nu kan man inte sitta här och hänga ......

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt.
    :-)

    SvaraRadera
  5. Lund 13,9 skugga!!
    Kraaam

    SvaraRadera
  6. nej, jag lovar att hålla tyst
    kramar

    SvaraRadera
  7. Synd att den inte visar vindstyrkan med, för den har inte varit nådig här "uppe" idag...

    Kram

    SvaraRadera
  8. Mmmmmm.........kan du fixa blåsten också skulle jag vara tacksam......Vårkram

    SvaraRadera
  9. Jag har absolut inget att säga :(

    SvaraRadera
  10. Ungefär som här då, fast i solen och i lä.......

    SvaraRadera
  11. Det var som sjutton - så pass. Jag hade 9,6 som varmast idag. Det får duga det med. Visst är det härligt att våren snart är här på riktigt.
    Kramar!

    SvaraRadera
  12. Härliga tvåsiffriga temperaturer idag,då är det gött..
    Kramen!

    SvaraRadera
  13. Kanske kanske är våren påväg...hoppas hoppas...

    Tack för att du kikade in hos mig!

    Må bäst och ha en trevlig kväll!

    Snyggmormor

    SvaraRadera
  14. Jag sägher nog som Carina, håller mig liksom lite tyst......
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  15. Är du utomlands eller????
    Härligt att titta på termometern :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  16. Jag har bränt mig i solen........ Satt i uterummet med solen på mig... GOTT!!!!! Och jag fick klä av mig! Med orakade ben och allt!

    SvaraRadera
  17. inte dumt, ha en fin dag nu

    SvaraRadera
  18. Vi hade mer här i Höör så de så! Morgonkramen!

    SvaraRadera
  19. Måste vara något fel.
    Så varmt har ju inte vi det ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  20. Ooooo, vad härligt!! Det dröjer ännu ett tag innan vi får njuta av den goa värmen här uppe. Men oj, vad jag längtar! Ha en underbar onsdag! Kram

    SvaraRadera
  21. 10,5 kom vi nog upp i här. Inte mycket nytta man har av det när man sitter inne o e sjuk men visst e det nice ändå!

    SvaraRadera
  22. Ja solen lyser,

    ja skä ut å fli tå altan ättersom snön ha lega å isa te sä...

    Dää bra finnt mä än hän tin. Å nu blirä sömmerti åt söndan ällär ärä lördan???

    SvaraRadera
  23. Jag har hittat dig!
    Kram
    Hej då från Gullan!

    SvaraRadera
  24. Igår satt jag ute i solen på altanen och läste - underbart!

    SvaraRadera
  25. Så skönt, nu är den här :) våren. Kram

    SvaraRadera
  26. Hur står det till vännen? Blir ju liksom lite orolig när du inte gjort nåt avtryck här idag...
    Kram kram

    SvaraRadera
  27. Det går liksom åt rätt håll. :)
    Insåg precis att jag har mer jobb att göra i min blogg...
    Jag har din GAMLA länk till bloggen i min favoritlista.
    SÅ kan man ju inte ha det. :D
    (Konstigt att jag har hittat hit alla gånger på sistone, utan att klicka på den länken förrän idag...:D )

    SvaraRadera
  28. Ska visst bli en repris i dag så jag tiger och samtycker!

    SvaraRadera
  29. Hoho? Var ääääär du?
    Gomorron!

    SvaraRadera
  30. Godmorgon Söta du! Har du försovit dej?? Morgonkram!

    SvaraRadera
  31. vaaaa!!! känns som att jag ska flytta söderut ett tag. tills det är riktig vår här uppe!

    SvaraRadera
  32. Jag vara bara ute och räfsade en timma.Inte konstigt om du blir trätt på bloggande ,så många inlägg som du har varje dag! Ta det lugnt ,och kom igen!!!!! Saknar dej! Kram!

    SvaraRadera
  33. Nä men hallå - vad har du tagit vägen då?

    Kramar!

    SvaraRadera
  34. Snälla nån, den allra flitigaste finns inte idag....

    Är du sjuk? Du spm spottar ur dig små finurligheter....


    Kram.

    SvaraRadera
  35. Halllåååå!
    Har du tuppat av i värmen,eller? ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  36. Kan bara säga en sak....UNDERBART =)
    kram

    SvaraRadera
  37. Inte mer, här var det bättre.

    SvaraRadera
  38. Äntligen så försvann vintern och det vart vår istället, så härligt så...
    Snön är fortfarande kvar, men man ser dag för dag hur den försvinner. Härligt.

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  39. Oj, det var inte illa. Vi kommer nog upp i den tempen, på balkongen, i solen.

    SvaraRadera