Leta i den här bloggen

onsdag 16 juni 2010

Jag har drattat dit

... förälskad är jag... i Malmö ... när staden visar sig från sin bästa sida ... solsidan ... Jag som A L D R I G kunde tänka mig att flytta till "Den himmelsblå staden" (MFF - di blåe)

Kunde flexa ut tidigare idag och sadlade vita hingsten och begav mig till Kungsparken med goa sällskapet  ...

Svängde  förbi gottebutiken... vill liksom också kunna tycka om sötsaker men trots år av träning är jag inte riktigt där ännu ... men försöka duger ... träning ger färdighet ...

... neeee, yäck ... det smakar inte alls gott!

... och fy Pekka, inte detta heller ... Vad är det för fel på mig som är trasigt? Det smakar skiiit!

"Hästen" har tagit lite stryk i vinter och är halt på ett ben ...

stödbenet ... Skiftnyckeln måste letas fram ... här ska ageras ortoped och gipsas ... Lägg märke till att plastkassen inte är stulen ...

... uppdatering ...

Varit upptagen i telefon ... i två, tre timmar så nu kommer man liksom inte ihåg tråden ...

Jamen, gonatt då liksom ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar