Leta i den här bloggen

fredag 18 december 2009

Fick en kommentar

Det är sorgligt vad vissa människor gör för att smutskasta andra:

"Hej en ny sexblogg där jag och min man testar gränserna tillsammans med andra, kanske till och med dig, anmäl dig till våran tävling "vem vill ligga med Huddinges benigaste get."

Skrivet av Emmalou 2009-12-17 kl 16:10

-----------------------------------------------------

Stattinskan svarade 17 december 2009 klockan 16:25:

...hm ... den där kommentaren hade jag inte väntat mig ....

---------------------------------------------------------------

Nu vill jag bara tala om att det INTE är Emmalou som har skrivit den kommentaren, utan någon stackare som är så gränslöst  utan egen fantasi att han/hon måste använda hennes namn!

SORGLIGT! ... och VARM kram till dig Emmalou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar