Leta i den här bloggen

tisdag 14 juli 2009

Tomma tunnor skramlar mest

Väcktes av att "gubbarna" tömde soptunnorna, och alla vet ju att "tomma tunnor skramlar mest"....

Skrev ett långt inlägg vid 6-tiden denna semestertisdag, men det försvann liksom någonstans ute i cyberrymden.

Nu får det bli lite "ordbajseri" bara ....

* Nu vet jag varför det heter stryktips …
Alla lag jag tippar på får stryk.

* Varför har golfare två par byxor på sig?
Ifall de skulle få hole-in-one.

* Vad ska jag ha på fötterna när jag gör rent i ladugården?
Mockasinerna.

* Får man blanda ihop juridik och idrott?
Ja, i lagidrott.

* Vad sa hingsten då han blivit kastrerad?
Va' lack ja' blir...

* Den där båten som jag köpte av dej tar ju in en massa vatten
Ja, jag skrev ju i annonsen satt det var en läcker båt...

* Det var väldigt vilken mager hårväxt du har.
Ja, man vill ju inte ha fett hår

* Varför är bladlössen så små?
De har stannat i växten.


Bilden är "lånad" här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar