Leta i den här bloggen

måndag 6 juli 2009

Fy fasen

Fy fasen vad jag får mycket gjort på jobbet när jag plockar fram den berömda piskan ... då hinner jag ju mer på en förmiddag än jag vanligtvis gör på en hel dag .... Efter semestern ska jag uppsöka sexshopen på Möllevången och köpa mig en riktig värstingpiska och sätta upp på kontorsväggen .... Då bir jag oslagbar!

Vuxendottern har köpt sin första lägenhet i Rörsjöstaden här i Malmö och nu befinner jag mig i en krissituation eftersom Gösta Kattfan ju egentligen är hennes ... delad vårdnad är hon liksom inte så intresserad av ... Hur ska Gösta klara sig utan mig? ... eller för att inte bli helt svart om tungan ... hur ska jag klara mig utan honom, han som är som en katthund, ja liksom som nått mellanting mellan katt och hund! Han är ju fostrad och uppfödd av en hund ...

DÅ .... får jag en kommentar av LENA om en sexmissbrukande, ung herre, med långt cremefärgat hår vid namn Ulysses som fick mitt hjärta att smälta .... Tror banne mig att jag redan är kär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar